Nowy Polski Show Nowy Polski Show
78
BLOG

“Walne Zgromadzenie Członków POSK” – kilka słów o farsie na Ravenscourt

Nowy Polski Show Nowy Polski Show Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

W sobotę, 13 maja wybrałem się do Londynu, by w Polskim Ośrodku Społeczno – Kulturalnym, wziąć udział w walnym zgromadzeniu członków tej organizacji. Juz od wielu lat mam wiele zastrzeżeń do działania tego miejsca, gdyż z założenia miało być dla wszystkich Polaków, a niewielu z nas (szczególnie „nowej Polonii”) nie ma tam czego szukać! Nie wiem czy miałem jakąkolwiek nadzieję na zmianę, ale przynajmniej liczyłem na konskruktywną, otwartą dyskusję na temat działalności wspomnianej organizacji. Nie tylko moje oczekiwania spaliły na panewce, ale na własne oczy zobaczyłem skalę niedociągnięć, niejasności i chaosu, która tam panuje. To była farsa, która nigdy nie powinna się wydarzyć. Na każde merytoryczne pytania dotyczące wydatków, sprzedaży budynków POSKu na mieszkania, strategii wobec „nowej Polonii”– słyszeliśmy wykręty, lub nie usłyszeliśmy odpowiedzi wcale. Po kilku godzinach słuchania tych bredni, mogę napisać, że prawdopodobnie za kilka lat jedno z najbardziej rozpoznawalnych miejsc polskiej działalności w UK, przepadnie. Ale zacznijmy od początku... Więcej na:  http://thenowypolskishow.co.uk/o-farsie-na-ravenscourt

Antykomunista

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo