Nowy Polski Show Nowy Polski Show
195
BLOG

„Co oni na Pana mają, że teraz tak Pan poniża Polskę?” - list do Lecha Wałęsy

Nowy Polski Show Nowy Polski Show Polityka Obserwuj notkę 2

Panie Prezydencie

 

Piszę do Pana list zwykły Polak i emigrant do Wielkiej Brytanii. Przez wiele lat obserwujący Pana karierę i ślędzący drogę, której świadkami również byli moi rodacy na całym świecie. Laurecie Nagrody Nobla, przywódco Solidarności, powiedz mi proszę co się takiego stało, że teraz zapowiadasz wzięcie udziału w kontrmanifestacji do tych, co chcą upamiętnić bestialsko zamordowanych nad niebem smoleńskim? Panie Prezydencie, proszę mi powiedzieć jak mam odczytywać te wszystkie teczki SB, które bezdyskusyjnie pokazują, jak sprzedawał Pan swoich kolegów z pracy, za pieniądze od sowieckich pachołków? Jak mam reagować na fakt, że odwołał Pan rząd premiera Olszewskiego, który chciał wprowadzić lustrację i pokazać, kto pracował dla naszych wrogów? Proszę mi powiedzieć, co mam myśleć, gdy wychwala Pan Kiszczaka i Jaruzelskiego? Jak mam reagować, gdy chce Pan stanąć wśród tych, co zabierali nam wolność i niszczyli tożsamość narodową? Proszę mi powiedzieć? Więcej na:  http://thenowypolskishow.co.uk/list-do-walesy

Antykomunista

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka